Vrácení zboží
POKYNY PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ (do 30 dnů nebo při reklamaci)
Produkty zakoupené na e-shopu www.hojdavak.cz lze bez udání důvodu vrátit DO 30 DNÍ OD OBDRŽENÍ.
Z hygienických důvodů pouze NEPŘIJÍMÁME matraci, která je součástí balení Hojdavak Baby, pokud není v uzavřeném původním obalu.
1. POŠLETE NÁM E-MAIL
Napište nám na info@hojdavak.cz zprávu, že posíláte zboží zpět.
Náležitosti e-mailu:
-
- Číslo faktury nebo objednávky (naleznete na faktuře)
- Jaké zboží vracíte
- Důvod vrácení zboží do 30 dní (nepovinné, ale pro nás velice přínosné, předem děkujeme za sdělení) nebo důvod reklamace + přiložit fotky závad
- Číslo bankovního účtu, kam Vám v případě vrácení do 30 dní nebo uznané reklamace vrátíme peníze
- Přes jakého dopravce zboží zasíláte nebo zda nám zboží povezete osobně. Pokud využíváte dopravce, prosíme také o číslo balíku. Předejdete tak situaci, že by se Vám zboží vrátilo zpět na Vaši adresu. Pokud zboží vezete osobně, vždy nás předem telefonicky kontaktujte. Ne vždy jsme přítomni v naší kanceláři.
2. PŘIPRAVTE BALÍK S VRÁCENÝM ZBOŽÍM
V případě požadavku na vrácení zboží do 30 dní, musí být vše vráceno v originální krabici s původními obaly. Prosíme tedy, nevyhazujte krabice a originální obaly. Krabici, která je součástí produktu (např. u motoru, reproduktoru nebo mezidveřní hrazdy), nepoužívejte jako vnější obal pro zaslání a nepolepujte či nepopisujte ji štítky, adresou apod.
Zboží zabalte tak, aby při jeho přepravě nedošlo k jeho poškození. Použijte dostatečný obalový materiál a lepící pásku. Vhodná pro balení je také streč fólie, která je snadno dostupná v obchodech. Pokud balíte do krabice, vyplňte prázdná místa výplňovým materiálem jako jsou zbytky kartonu, noviny nebo igelitové tašky.
Pokud vracíte kovový stojan, věnujte jeho zabalení velkou pozornost. Kovové tyče je potřeba obalit ochranným obalem a jednotlivé díly k sobě připevnit fixační páskou.
V případě chybějících původních obalů nebo poškození zboží při vrácení z důvodů nedostatečného zabalení a zafixování, si vyhrazujeme právo požadovat náhradu škody.
3. ZAŠLETE BALÍK
Vrácené zboží zasíláte na vlastní náklady na kontaktní adresu: Petra Holá, Okrasná 114, 10300 Praha 10. Nedílnou součástí zásilky je přiložená FAKTURA k vrácenému zboží nebo průvodní dopis (vzor níže).
4. VYČKEJTE OD NÁS NA ZPRÁVU A VRÁCENÍ PENĚZ
Zboží nám obvykle přijde za 2-3 dny. Jakmile zásilku přijmeme, provedeme kontrolu a posíláme Vám o tom zprávu do e-mailu. V případě vracení peněz nečekáte nikdy déle než 14 dní, zpravidla mnohem méně. Pokud řešíme reklamaci, ze zákona máme lhůtu 30 dní, která je u nás běžně mnohem kratší s ohledem na povahu reklamovaného zboží. Pokud to trvá déle, ozvěte se a problém společně vyřešíme. Při odesílání platby Vám současně zasíláme informační e-mail, že z naší strany byl učiněn poslední úkon k uzavření případu.
Děkujeme za pochopení.
VZOROVÝ TEXT PRŮVODNÍHO DOPISU (není potřeba, pokud nám zašlete požadované informace viz bod 1.)
Adresa pro doručení vráceného zboží:
Hojdavak s.r.o.
Okrasná 114
103 00 Praha 10 Benice
Tel.: 720 752 328
E-mail: info@hojdavak.cz
Datum: ....................
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, objednávka č. ...............................
Dobrý den,
dne .................... jsem s Vámi prostřednictvím vašeho e-shopu www.hojdavak.cz uzavřel/a kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo .................... Toto zboží jsem převzal/a dne .................... Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu, tj. prostředku komunikace na dálku, rozhodl/a jsem se využít svého práva spotřebitele odstoupit od smlouvy, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Zboží Vám zasílám zpět na adresu: Hojdavak s.r.o., Okrasná 114, 103 00 Praha 10 Benice spolu s tímto oznámením a zároveň vás žádám o poukázání kupní ceny ve prospěch mého bankovního účtu č. ............................................................., vlastník účtu ...................................................., a to v zákonné lhůtě.
Důvodem vrácení je ........................................
S pozdravem
..............................................
(vlastnoruční podpis)
Jméno a příjmení kupujícího
Adresa kupujícího, telefonní číslo, e-mail
Nezbytná příloha:
Kopie daňového dokladu - faktury